Φανταστική τέχνη και διακόσμηση από πλαστικά μπουκάλια


Από το 2004, το έργο της Βερόνικα Richterová έχει οριστεί ως επί το πλείστον στον τομέα της τέχνης από πλαστικά μπουκάλια.  Σύμφωνα με την καλλιτέχνη: «Όταν έμαθα κατά τύχη, ότι οι πλαστικές φιάλες (μπουκάλια) θα μπορούσαν να παραμορφωθούν από τη θερμότητα αποφάσισα να δημιουργήσω ένα γλυπτό από αυτό το υλικό. Αμέσως, είχα την ιδέα ότι θα μπορούσε να ονομάζεται PET-art ωστόσο, είναι μόνο  μία από τις οπτικές στους πειραματισμούς μου. Δεν είχα προβλέψει ότι οι πλαστικές φιάλες θα γίνουν μια τέτοια εμμονή για μένα και για πολλά χρόνια. Από το 2004 έχω χρησιμοποιήσει χιλιάδες μπουκάλια  και έχουν δημιουργήσει εκατοντάδες αντικείμενα. Με τον τρόπο αυτό το έργο, έχω αναπτύξει πολλές ειδικές μεθόδους για την βιομηχανία μεταποίησης. 
Ίσως μπορείτε να πειραματιστείτε και εσείς σε παρόμοιες κατασκευές. Εμένα προσωπικά μου άρεσαν οι κάκτοι στα γλαστράκια
 















Φανταστική τέχνη και διακόσμηση από πλαστικά μπουκάλια Φανταστική τέχνη και διακόσμηση από πλαστικά μπουκάλια Reviewed by Decorator on 4:12 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.